lw5aChN9gtaJtdGrf_drsmd0OiQ

9 Mayıs 2014 Cuma

El Yapımı Sivri Sinek Tuzağı

Pratik Bilgiler, Genel Kültür, El Yapımı Sivri Sinek Tuzağı, Sivri sinek tuzağı, sinek savar

1, 5 litrelik pet şişeyi oval kısmını alacak şekilde üstten kesin

1. Adım: 1 - 1, 5 litrelik pet şişeyi oval kısmını alacak şekilde üstten kesin


Şişenin içinde 200 ml ılık suyla 50 gr şekeri karıştırın

2. Adım: Şişenin içinde 250 ml ılık suyla 100 gram şekeri karıştırın

Karışım soğuduğunda içine 1 gr maya ekleyin (karıştırmaya gerek yok)

3. Adım: Karışım soğuduğunda içine 2 gr maya ekleyin (karıştırmaya gerek yok)

Daha önce üstten kestiğiniz parçayı ters çevirerek şişeye yerleştirin

4. Adım: Daha önce üstten kestiğiniz parçayı ters çevirerek şişenin içine yerleştirin

Hazırladığınız şişenin etrafını gazete ya da plastik poşetle sarın

5. Adım: Hazırladığınız şişenin etrafını kağıt veya plastik poşetle sarın

Çalışmanızı karanlık bir köşeye koyun ve sineklerin gelmesini bekleyin

6. Adım: Yapmış olduğunuz tuzağı karanlık bir yere koyun ve sineklerin gelmesini bekleyin









1 yorum:

Yandex.Metrica