lw5aChN9gtaJtdGrf_drsmd0OiQ

10 Ekim 2013 Perşembe

Ehliyetimi Kaybettim Tekrar Nasıl Çıkartırım ve Gerekli Belgeler?

Ehliyetimi Kaybettim Tekrar nasıl Çıkartırım ve Gerekli Belgeler?, Ehliyetimi Kaybettim Tekrar nasıl Çıkartırım, ehliyet değiştirme,ehliyet yenileme için gerekli belgeler, ehliyet değiştirme dilekçe örnegi, ehliyet çıkarma ücreti, Genel Kültür
2918 Sayılı Trafik Kanununa bağlı yönetmeliğin 83.maddesinde; "Zayi edilen ve yıpranmış olan sürücü belgeleri, sahibinin beyanı esas alınarak bir dilekçe ile müracaatı üzerine, yenisi verilerek değiştirilir" denilmektedir.

Arkadaşlar sürücü belgesini kayıp ettim tekrar çıkarttım ve gerekli belgeleri de aşağıya yazdım. İhtiyacı olan arkadaşlar faydalanabilir.



Kayıp Çalıntı İçin Gerekli Evraklar:

1- Trafik Tescil Şube Müdürlüğüne hitaben dilekçe (Bu belge Trafik şube tarafından veriliyor siz sadece ilgili alanları dolduruyorsunuz) .

2- Nüfus Cüzdanı aslı ve fotokopisi ve aslı (1 Adet yeterli ama bazı şubeler 2 tane istiyor siz her ihtimale karşı en az 2 tane fotokopi çektirin).

3- 3 Adet en geç 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf.

4- Sürücü Belgesi ücreti. Bu ücreti ben internette araştırdım 87,50 lira yazıyor fakat bu durum güncellenmiş benden 101 lira aldılar. Bu alınan paranın nedeni de değerli evrak bedeli olarak geçiyor.

      Yıpranma veya Kimlik Değişikliğinden Dolayı Sürücü Belgesi Değişimi.

1-Trafik Tescil Şube Müdürlüğüne hitaben yazılmış dilekçe,

2-Nüfus Cüzdanı fotokopisi ve aslı,

3-Kimlik değişikliği var ise değişikliği belirtir belge, (Evlenme cüzdanı veya boşanma ilanı     fotokopisi)

4-3 Adet fotoğraf,

5-Eski sürücü belgesi

6 yorum:

  1. kaybedilen ehliyetler için gazeteye ilan vermek gerekiyormu?

    YanıtlaSil
  2. kaybedilen ehliyetler için gazeteye ilan vermek gerekiyormu?

    YanıtlaSil
  3. Gerek yok şuradaki yazıya göre













































    http://ehliyetsinavihazirlik.com/index.php/blog/96-ehliyet-kayip-ve-calinti-islemleri.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Ben adı emrah işitme engeli oldu bilgi tamam Ankara oturum Cep telefon numara 0 543 432 0 574 mesaj ulaştır olan bilgi tamam teşekkür

    Eski ehliyet sürücü belgesi kart zaten âmâ kayip tekrar ister olur
    Âmâ
    İndirimbilir tamam teşekkür

    Kendine İyi bak
    Sever kaydet selâm ol

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica